Uuringufirma Nielsen ja kaubandus.ee uuringust selgub, et kõige tüüpilisemalt võtab uue toote jaeketti saamine aega 1-3 kuud.
- Nielseni tegevjuht Margo Kurisoo Foto: Maarit Eerme
Uuringus küsitleti 46 tootjat ja hulgimüüjat, kellel on aastas uusi tooteid pakkumises 1–300. 37 protsenti küsitletutest ütles, et neil võttis uue toote jaeketti saamine aega 1-3 kuud.
Loe
Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee pikemalt, mis veel selgus uute toodete jaeketti saamisest ja seal püsimise uuringust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliimamuutuste tagajärjel kehtestatud rangemad regulatsioonid seavad ettevõtetele uusi ootusi ja kohustusi, suunates neid looma üha jätkusuutlikumaid ärimudeleid. SEB jätkusuutlikkuse juht Tatjana Vakulenko rõhutab, et pangad ei ole seejuures pelgalt finantseerijad, vaid ka olulised partnerid ja nõustajad, aidates ettevõtetel muuta rohepöördega seotud väljakutseid konkurentsieeliseks.