Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido ja If P&C Insurance müügidirektor Artur Praun räägivad, millised on suurepärase müügiinimese omadused ning kuidas nemad leiavad suurepäraseid müügiinimesi.
- Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido toob välja müügiinimese 11 suurepärast isikuomadust. Foto: Meeli Küttim
If P&C Insurance müügidirektori Artur Prauni sõnul on suurepärane müügiinimene rõõmus, kohanduv, kliendist lähtuv, empaatiline, kliendisuhtele pühendunud, õppimisvõimeline, nutikas, sportlikult aktiivne. „Nimekirja võiks pikalt jätkata, kuid suurepärasuse loob ikkagi inimese tahe ja soov seda tööd teha,“ ütles Praun.
„Kui kõik suurepärase müügiinimese omadused kokku panna, siis saame sellise „üliinimese“. Aga oluline on, et müügiinimesel on igast sellest omadusest midagi olemas,“ ütles Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido. Ta lisas, et Äripäeva reklaamiosakonnas on kõikidel müügiinimestel midagi nimetatud isikuomadustest olemas, mõnel rohkem, mõnel vähem.
Loe
Äripäeva teemaveebist bestsales.ee, mis on müügiinimese 11 suurepärast isikuomadust!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.