Täna avaldatud statistikast selgub, et Hiina nutitelefoniturul pole enam kuigi palju ruumi kasvada, kirjutab Wall Street Journal.
- Naine telefoni valimas Foto: epa
Raporti kohaselt kasvas nutitelefonide müük esimeses kvartalis eelmise aasta sama ajaga 4,3% võrra.
Eksperdid on öelnud, et kasvu aeglustumise põhjuseks on see, et nende inimeste arv, kes ostavad endale esimese nutitelefoni, on kokku kuivanud. Nutitelefon on umbes 90%l hiinlastest, mis tähendab, et analüütikute hinnangul on Hiinast saamas nii-öelda asendusturg – nutitelefonide omanikud vahetavad oma telefoni lihtsalt uuema vastu välja.
„Ma ei osta endale uut nutitelefoni enne, kui vana muutub liiga aeglaseks või läheb katki,“ lausus nutitelefoni kasutaja Liao. „Ma arvan, et ma ostan tulevikus endale iPhone'i, kuid Samsung tuli välja uue ja uhke telefoniga, seega äkki ma ostan hoopis tolle,“ arutles mees.
Hiina muutuv nutitelefoniturg paneb keeruliste valikute ette nii Apple'i kui ka kogumaised tootjad nagu Xiaomi, kuna tegu on maailma suurima nutitelefonituruga.
Suurim turuosa on praegu Apple'il, järgneb Xiaomi. Samsung on turuosa Hiinas kaotanud ning paikneb praegu neljandal positsioonil.
Seotud lood
10.-12. oktoobrini leiab Tallinnas asuvas Põhjala tehases juba kolmandat korda aset jätkusuutlikkuse festival Impact Day, mis toob erinevatest maailma paikadest kohale oma valdkonna tõelised tipud.
Enimloetud
3
Raivo Tamm: “Me lihtsalt ei saanud kaubale”
5
Logistikaäris on keerulised ajad
Viimased uudised
Airbnb majutajat tabas ehmatus
Kui ütleme “ei”, peame ütlema “miks”
Hetkel kuum
Raivo Tamm: “Me lihtsalt ei saanud kaubale”
Logistikaäris on keerulised ajad
Tagasi Äripäeva esilehele