FIFA on eile lahvatanud korruptsiooniskandaali tõttu sattunud ka sponsorite suure surve alla, kirjutab Financial Times.
- FIFA on sattunud korruptsiooniskandaali Foto: epa
FIFA suursponsorid Coca-Cola ja Visa väljendasid suurt nördimust tekkinud skandaali tõttu. Visa teatas, et on FIFAs sügavalt pettunud ja kui jalgpalliliit peaks muudatusi tehes ebaõnnestuma, vaadatakse üle nendevaheline sponsorleping. Coca-Cola teatas, et FIFA peaks kindlasti tegema ametivõimudega koostööd.
New Yorgi sõltumatu brändikonsultant Dean Crutchfield ütles, et korruptsiooniskandaali valguses võivad sponsorid tahta sponsorlepinguid üle vaadata.
Turundusfirma Romance the Brand president Tim Halloran väitis, et arvatavasti hakkavad sponsorid nüüd mõtlema, kuivõrd väheneb skandaali tõttu nende brändi nähtavus jalgpalli maailmameistrivõistlustel.
Maailma suuruselt teine spordirõivaste tootja Adidas teatas, et kuna ettevõte on üles ehitatud eetilisuse põhimõttele, oodatakse samasugust suhtumist ka oma partneritelt. Adidas pole teada andnud, kas kaalub ka sponsorlepingu lõpetamist.
Rahulolematust on välja näidanud ka Hyundai ja McDonald’s, kes mõlemad teatasid, et on väga mures tekkinud skandaali pärast ning jälgivad olukorda täie tõsidusega.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.