• OMX Baltic−0,4%298,34
  • OMX Riga−0,14%864,49
  • OMX Tallinn0,06%1 961,18
  • OMX Vilnius−0,26%1 167,72
  • S&P 5000,58%5 560,83
  • DOW 300,75%40 527,62
  • Nasdaq 0,55%17 461,32
  • FTSE 1000,55%8 463,46
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,38
  • OMX Baltic−0,4%298,34
  • OMX Riga−0,14%864,49
  • OMX Tallinn0,06%1 961,18
  • OMX Vilnius−0,26%1 167,72
  • S&P 5000,58%5 560,83
  • DOW 300,75%40 527,62
  • Nasdaq 0,55%17 461,32
  • FTSE 1000,55%8 463,46
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,38
  • 30.06.15, 10:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EAS alustab Rootsis kampaaniat EpicEstonia

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) alustab tänasest Rootsis kampaaniat „EpicEstonia“, mille käigus tuuakse Eestisse 97 rootslast koos kaaslasega, teatas EAS.
Rootsi lipuvärvid
  • Rootsi lipuvärvid
  • Foto: epa
Rootslasteni on plaanis viia kolme kuu jooksul ligi 100 erilist (turismi)elamust. „Kampaania käigus toome 97 rootslast koos kaaslasega Eestisse ja näitame neile Eestit uues valguses," kommenteeris EASi turismiarenduskeskuse Skandinaavia projektijuht Katrina Sokk. "Anname neile võimaluse kogeda midagi tavatut, haruldast ja võimsat, mida juba naljalt ei unusta ja mida veel aastaid hiljem saab põlevate silmadega meenutada."
Kampaania elamusi said välja pakkuda kõik soovijad ning üleskutsele vastanud eestlased käisid välja üle 200 idee. Sokk nimetab mõned: laulukaares kiikumine, sukeldumine Rummu karjääris, piknik kuumaõhupallis Kõue mõisa kohal, hommikune suplus Eesti rabajärves, personaalne kontsert väikesaarel, DJ-na plaatide keerutamine Tallinna klubis, päev lambafarmis ehtsa karjusena, kohtumine ja jalutuskäik Ilon Wiklandiga Haapsalus tema lapsepõlveradadel, kokkamine koos parimate Eesti kokkadega.
Rootsi kampaania on EASi ja Tallinki ühisprojekt, mis kestab juuni lõpust kuni septembri lõpuni.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele