• OMX Baltic−0,16%299,08
  • OMX Riga0,75%880,64
  • OMX Tallinn−0,13%1 902,29
  • OMX Vilnius−0,16%1 159,1
  • S&P 5001,59%5 954,5
  • DOW 301,39%43 840,91
  • Nasdaq 1,63%18 847,28
  • FTSE 1000,61%8 809,74
  • Nikkei 225−2,88%37 155,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%92,73
  • OMX Baltic−0,16%299,08
  • OMX Riga0,75%880,64
  • OMX Tallinn−0,13%1 902,29
  • OMX Vilnius−0,16%1 159,1
  • S&P 5001,59%5 954,5
  • DOW 301,39%43 840,91
  • Nasdaq 1,63%18 847,28
  • FTSE 1000,61%8 809,74
  • Nikkei 225−2,88%37 155,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%92,73
  • 04.08.15, 15:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas hoida klienti

Äritarkvara Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa jagab mõtteid, kuidas teha kliendilojaalsusprogramm, mis ainult ei hoia kliente, vaid aitab neid ka juurde võita.
10 nõuannet, kuidas luua edukas kliendilojaalsusprogramm
  • 10 nõuannet, kuidas luua edukas kliendilojaalsusprogramm Foto: Erply blogi
Ettevõtjad teavad, et palju säästlikum on klienti kinni hoida kui leida uusi. Konkurents jaekaubanduses on tihe ning toodete ja teenuste valik lai. Ettevõtted peavad tulema kiirelt uutele ideedele ja mõtlema, kuidas hoida kõvemini kliente enda juures.
Täna on kliendil võimalus mitte ainult toodet ignoreerida, vaid seda ka kommenteerida ja levitada sõnumit. Ettevõtte murdmiseks piisab ainult paarist tekstireast.
Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, millised on äritarkvara Erply tegevjuhi Kristjan Hiiemaa nõuanded eduka lojaalsusprogrammi loomiseks.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele