Aprillis tegevust alustanud Inbank AS hakkab koostöös Eesti suurima autoportaaliga auto24.ee pakkuma automaatse otsustusprotsessiga kasutatud sõidukite laenu, mis on klientidele kättesaadav 19. augustist.
- Priit Põldoja (vasakul) ja Jan Andresoo firmast Cofi on kasvanud välja Inbank. Foto: Andres Haabu, Äripäev
Tasub teada
Auto ostu- ja müügitegevus on kolinud internetti
Kasutatud autosid ostetakse ligi 5 korda rohkem kui uusi sõidukeid
Ligi 92% kasutatud autode ostutehingutest tehakse portaali auto24.ee vahendusel
Autoostutehingutest ca 50% finantseeritakse laenu kaasabil
Inbanki juhatuse esimehe Jan Andresoo sõnul tagab pangatoode internetilehekülje www.auto24.ee kaudu kiire ja mugava autoostu protsessi, kuna laenu andmine otsustatakse automaatselt ja kliendil pole vajadust läbida pikaldast laenuprotsessi pangakontoris. Laenu on võimalik taotleda ka panga kodulehe www.inbank.ee kaudu.
„Autode müük ja ostmine on viimaste aastate jooksul märkimisväärselt muutunud, kuna varasemalt populaarsed autoturud on oma väärtuse tänaseks kaotanud ja sisuliselt toimub kogu ostuprotsess interneti kaudu,“ ütles auto24 portaali omanikettevõtte AS Sanoma Baltics tegevjuht Margus Tomberg, kelle sõnul ostetakse kasutatud autosid ligi viis korda rohkem kui uusi sõidukeid ja nendest tehingutest veidi rohkem kui 90% tehakse auto24 portaali vahendusel.
„Autoomanikest ligi pooled sooritavad autoostu laenu kaasabil ja meie tahame muuta klientide elu lihtsamaks ning tuua finantsteenused kliendile lähemale. Just seda väärtuspakkumist kannab edasi ka 19. augustist autoostjatele kättesaadav uuenduslik pangalaen, mida saab taotleda kasutatud autode, vee- ja motosõidukite ostmiseks,“ selgitas Andresoo.
Mis on mis?
Inbank on välja kasvanud 2011. aastal loodud finantstehnoloogia startup-ettevõttest Cofi. Tänaseks on Inbankil üle 250 partnerkaupmehe. Inbanki ja tema sidusettevõtete teenuseid kasutab Eestis üle 110 000 kliendi.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.