Pühapäeval oma 25. sünnipäeva tähistav Regio andis teada, et jätkab uue ärinime Reach-U all.
- Reach-U tegevjuhi Ülo Säre sõnul väljaspool Eestit Regiot ainult Reach-U nime alla teataksegi. Foto: Lauri Kulpsoo
Uus nimi ei ole tegelikult tundmatu – selle kaubamärgi alt on Regio tegutsenud rahvusvaheliselt juba üle tosina aasta, selgitas ettevõte.
„Üle poole meie käibest tuleb välismaalt, kus meid ainult selle nimega teataksegi. Kogu aeg on vaja jagada seletusi, et Reach-U on juriidiliselt hoopis AS Regio kaubamärk. Nüüd on üks selgitamine vähem,“ sõnas Reach-U tegevjuht Ülo Säre.
Reach-U on tegev 34 riigis, luues mobiilside, energeetika, metsanduse, turvalisuse, targa linna, turismi ja transpordi tarkvaralahendusi.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.