Alkoholitootja Altia Eesti ASi eksport kasvas 2015. aastal 27 protsenti ning ettevõtte kogutoodangust läks kaks kolmandikku Eestist välja, teatas ettevõte.
- Altia Eesti AS tootmiskompleks Tabasalu lähistel Foto: Eiko Kink
„Suurem osa Altia Eesti ASi ekspordist läheb Lätti ja Soome ning teised tähtsamad eksporditurud on Poola, Rootsi ja Taani,“ ütles Altia Eesti AS juhatuse esimees Kristel Mets. „Uute turgudena lisandusid 2015. aastal Ameerika Ühendriigid, Belgia, Kanada, Leedu, Liibanon, Ungari ja Ühendkuningriik,“ märkis Mets, kelle sõnul muutub välisturg ettevõttele üha tähtsamaks.
Eelmisel aastal investeeris Altia 0,5 miljonit eurot uude villimis- ja korkimisseadmesse, mis aitab tugevdada konkurentsivõimet kasvaval eksporditurul. Ettevõte kavatseb tänavu jätkata investeerimist tootmisseadmetesse, et kindlustada konkurentsivõimet eksporditurgudel.
Altia Corporationi tütarettevõte Altia Eesti AS on Eesti suuruselt teine alkoholitootja, mille tegevusest moodustab alkohoolsete jookide tootmine 57% ning import ligi 43%. Ettevõttes oli 2015. aasta lõpu seisuga 85 töötajat.
Altia Eesti tuntuim kaubamärk Eesti turul on Saaremaa Vodka. Ettevõte turustab ka rahvusvahelisi kaubamärke nagu Meukow, Campari ja Amarula.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.