• OMX Baltic−0,44%269,3
  • OMX Riga−0,11%870,9
  • OMX Tallinn−0,36%1 729,5
  • OMX Vilnius−0,05%1 040,52
  • S&P 5000,02%5 985,38
  • DOW 300,11%43 958,19
  • Nasdaq −0,26%19 230,72
  • FTSE 1000,06%8 030,33
  • Nikkei 225−0,48%38 535,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,86
  • OMX Baltic−0,44%269,3
  • OMX Riga−0,11%870,9
  • OMX Tallinn−0,36%1 729,5
  • OMX Vilnius−0,05%1 040,52
  • S&P 5000,02%5 985,38
  • DOW 300,11%43 958,19
  • Nasdaq −0,26%19 230,72
  • FTSE 1000,06%8 030,33
  • Nikkei 225−0,48%38 535,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,86
  • 04.05.16, 08:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Isesõitvad autod jõuavad varsti Suurbritanniasse

Volvo teatas, et plaanib isesõitvad autod Londoni tänavatele viia juba 2017. aastal, just siis alustatakse avaliku pilootprogrammiga.
Volvo
  • Volvo Foto: EPA
Volvo juht Håkan Samuelsson ütles CNBC-le, et 90 protsenti autoõnnetustest põhjustavad inimesed ning loodab, et isesõitvad autod vähendavad liiklusõnnetuste osakaalu.
„Meil on olemas tehnoloogia ning me tahame seda testida turul, kus see tõeliselt kasulik oleks. Pole paremat paika kui London, sest seal on väga tihe liiklus,“ põhjendas Samuelsson, miks autosid otsustati just Suurbritannia pealinnas katsetada.
Samuelsson jätkas, et ilmselt ei lähe kõik juhid üle isesõitvate autode kasutamisele. Ta märkis, et turuosa on nii isesõitvatel autodel kui ka nii-öelda tavalistel autodel, sest paljudele inimestele lihtsalt meeldib autoga sõita.
Kuigi Volvo juht näeb tulevikku positiivselt, ütlevad analüütikud, et isesõitvate autode tehnoloogia on veel lapsekingades ning areng võtab aega. „Seal on ka palju praktilisi ning seaduslikke probleeme,“ ütles kindlustusfirma Direct Line Group CNBC-le. „Samal ajal muutuvad uued tehnoloogiad järgnevatel aastatel tavapäraseks, näiteks poolautomaatne pidurdussüsteem. See peaks vähendama raskete õnnetuste osakaalu,“ teatas ettevõte.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.11.24, 09:20
Juhtimine tasakaalus: Tiina Käsi teekond ja õppetunnid Nordea tipus
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele