Snapchati kasutab igapäevaselt 150 miljonit inimest; sotsiaalmeedia platvormi kasutajaskond edestab sellega Twitteri kasutajaskonna.
Snapchat on teinud kiire kasvu ning seda peamiselt tänu oma populaarsusele noorte hulgas. Eelmise aasta detsembris oli rakendusel 110 miljonit igapäevast kasutajat, kinnitab asjaga kursisolev allikas.
2006. aastal asutatud
Twitteril on aga alla 140 miljoni igapäevase kasutaja, selgub Bloombergi küsitletud analüütikute prognoosist.
Twitter oli kunagi
Facebooki järel üks suurimaid
sotsiaalmeedia võrgustikke, kuid peale teiste rakenduste nagu Instagram, Messenger ja WhatsApp turuletulekut on platvormi populaarsus kahanenud.
Twitteril on 310 miljonit aktiivset igakuist kasutajat, selgub ettevõtte hiljutisest kasumiraportist. Ettevõte ei avaldanud, kui palju neil on igapäevaseid aktiivseid kasutajaid, kuid kolmanda kvartali raportis märgiti, et ligi 44% ehk 136 miljonit kasutajat, kasutavad võrgustikku igakuistelt.
Snapchat võimaldab teistele kasutajatele saata pilte ja lühikesi videoklippe, mis peale avamist kustuvad automaatselt. Lisaks on sotsiaalmeedia võrgustikul ka teenus, mis võimaldab ajajoonel jagada uudiseid ja pilte, mis kustuvad 24 tunni möödudes.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.