• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2251,02%38 415,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,13
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2251,02%38 415,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,13
  • 02.06.16, 22:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Snapchat ületas populaarsuselt Twitteri

Snapchati kasutab igapäevaselt 150 miljonit inimest; sotsiaalmeedia platvormi kasutajaskond edestab sellega Twitteri kasutajaskonna.
Snapchat ületas populaarsuselt Twitteri
  • Foto: EPA
Snapchat on teinud kiire kasvu ning seda peamiselt tänu oma populaarsusele noorte hulgas. Eelmise aasta detsembris oli rakendusel 110 miljonit igapäevast kasutajat, kinnitab asjaga kursisolev allikas.
2006. aastal asutatud Twitteril on aga alla 140 miljoni igapäevase kasutaja, selgub Bloombergi küsitletud analüütikute prognoosist.
Twitter oli kunagi Facebooki järel üks suurimaid sotsiaalmeedia võrgustikke, kuid peale teiste rakenduste nagu Instagram, Messenger ja WhatsApp turuletulekut on platvormi populaarsus kahanenud.
Twitteril on 310 miljonit aktiivset igakuist kasutajat, selgub ettevõtte hiljutisest kasumiraportist. Ettevõte ei avaldanud, kui palju neil on igapäevaseid aktiivseid kasutajaid, kuid kolmanda kvartali raportis märgiti, et ligi 44% ehk 136 miljonit kasutajat, kasutavad võrgustikku igakuistelt.
Snapchat võimaldab teistele kasutajatele saata pilte ja lühikesi videoklippe, mis peale avamist kustuvad automaatselt. Lisaks on sotsiaalmeedia võrgustikul ka teenus, mis võimaldab ajajoonel jagada uudiseid ja pilte, mis kustuvad 24 tunni möödudes.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele