• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,23%5 782,76
  • DOW 301,02%42 221,88
  • Nasdaq 1,43%18 439,17
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,87
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,23%5 782,76
  • DOW 301,02%42 221,88
  • Nasdaq 1,43%18 439,17
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,87
  • 13.07.16, 10:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Rahva Muuseum püüab Elroni tootlust

Eesti Rahva Muuseum (ERM) plaanib teenida omatuludega iga kolmanda euro, mis on sarnane riikliku rongifirma Elroni piletirahast saadava tuluga.
Eesti Rahva Muuseumi direktor Tõnis Lukas.
  • Eesti Rahva Muuseumi direktor Tõnis Lukas. Foto: Raul Mee
Nimelt teatas muuseum, et soovib esimesel tegutsemisaastal katta 7,4 miljoni euro suuruse tegutsemiskulu 28,6 protsendi ehk 2,1 miljoni euro ulatuses omatulust, kirjutas Eesti Päevaleht. ERMi arvestuste järgi peaks teenitavast rahast kõige suurema osa ehk 1,5 miljonit eurot moodustama piletitulu ning ülejäänud tulu tuleks rendiüritustest ja konverentsidest.
Võrdluseks, Elroni piletimüügitulu oli 2015. aastal kokku 11,77 miljonit eurot, kuigi firma ülalpidamiseks kulub aastas 39,6 miljonit eurot. Teisisõnu suudab firma ise katta kõigest veidi alla 30 protsendi oma kuludest, selgub majandusaasta aruandest.
Tõsi, Elron arvestab kuludesse ka uute rongide maksumusega seotud kulud, samas kui ERM jätab muuseumi maksumuse oma kuludest targu välja. Muuseumi rajamise ja sisustamise eeldatav kogumaksumus on üle 63 miljoni euro, millele lisandub käibemaks. ERMi uus hoone valmib sügisel Tartus Raadil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele