• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 27.07.16, 11:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Superbus Soome lehele: Eestis toimunu oli müstika

Äsja Eesti turult lahkumisest teatanud Superbusi juht ütles Soome majanduslehele antud intervjuus, et Eestis toimunu oli tema jaoks müstika.
Superbus: Eesti bürokraatia surus meid turult välja.
  • Superbus: Eesti bürokraatia surus meid turult välja. Foto: Eiko Kink
Onnibus.com ja selle Eesti tütarfirma Superbus.com juhataja Lauri Helke ütles Taloussanomatele, et regulatsiooniga seotud probleemid on jäänud ettevõttele müstikaks. Helke sõnul kohtus ta Eesti majandus- ja justiitsministriga, konkurentsiameti juhiga, maanteeameti juhiga ja kõik nad tundusid suhtuvat neisse positiivselt.
Helke rääkis, et ettevõte oleks ka pärast hiljutist kohtuvõitu maanteeameti üle pidanud kahekordistama oma Eestis kasutuses olevate busside hulga seniselt 11-lt 22-le.
„Meile pole loomulikult probleem, kui mõnda aega oleme kahjumis, kuid maanteeameti bürokraatiale ei tundunud lõppu tulevat,“ lausus Helke. Tema sõnul oli ettevõttel Eestis reisijaid riigi keskmist taset arvestades normaalselt, kuid odavate hindade strateegia eeldanuks reisijaid täis busse.
Superbus lõpetab Eestis sõidud 31. juulil. Maanteametiga käis bussifirma kohut, sest amet ei andnud neile luba panna käiku ekspressliinid Tallinnast Tartusse, Pärnusse ja Narva. 14. juulil jõustunud kohtuotsusest selgub, et liinilubade andmisest keeldumine ei olnud põhjendatud. Maanteeamet otsust ei vaidlustanud ja pidi tasuma ka bussifirma õigusabikulud summas 5000 eurot.
Superbus, kellel läheb Soomes ja mitmel teisel Euroopa turul väga hästi, otsustas Eestist pärast aastast tegutsemist lahkuda, nimetades siinset transpordisektorit suletuks ja nende ärimudelit takistavaks. Superbusi Eesti seikluse rahalist hinda ei soostunud ta ajalehele nimetama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.02.25, 11:58
Mihkel Nestor: Eesti energeetikas konkurentsieelist pole ja on küsitav, kas see kunagi tuleb
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele