Äsja Eesti turult lahkumisest teatanud Superbusi juht ütles Soome majanduslehele antud intervjuus, et Eestis toimunu oli tema jaoks müstika.
- Superbus: Eesti bürokraatia surus meid turult välja. Foto: Eiko Kink
Onnibus.com ja selle Eesti tütarfirma Superbus.com juhataja Lauri Helke ütles Taloussanomatele, et regulatsiooniga seotud probleemid on jäänud ettevõttele müstikaks. Helke sõnul kohtus ta Eesti majandus- ja justiitsministriga, konkurentsiameti juhiga, maanteeameti juhiga ja kõik nad tundusid suhtuvat neisse positiivselt.
Helke rääkis, et ettevõte oleks ka pärast hiljutist kohtuvõitu maanteeameti üle pidanud kahekordistama oma Eestis kasutuses olevate busside hulga seniselt 11-lt 22-le.
„Meile pole loomulikult probleem, kui mõnda aega oleme kahjumis, kuid maanteeameti bürokraatiale ei tundunud lõppu tulevat,“ lausus Helke. Tema sõnul oli ettevõttel Eestis reisijaid riigi keskmist taset arvestades normaalselt, kuid odavate hindade strateegia eeldanuks reisijaid täis busse.
Superbus lõpetab Eestis sõidud 31. juulil. Maanteametiga käis bussifirma kohut, sest amet ei andnud neile luba panna käiku ekspressliinid Tallinnast Tartusse, Pärnusse ja Narva. 14. juulil jõustunud kohtuotsusest selgub, et liinilubade andmisest keeldumine ei olnud põhjendatud. Maanteeamet otsust ei vaidlustanud ja pidi tasuma ka bussifirma õigusabikulud summas 5000 eurot.
Superbus, kellel läheb Soomes ja mitmel teisel Euroopa turul väga hästi, otsustas Eestist pärast aastast tegutsemist lahkuda, nimetades siinset transpordisektorit suletuks ja nende ärimudelit takistavaks. Superbusi Eesti seikluse rahalist hinda ei soostunud ta ajalehele nimetama.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Investorid teevad kulda ja bitcoini ostes aina rohkem panuseid sellele, et valuutade väärtus langeb. See trend on tulnud, et jääda, teatas USA suurim investeerimispank JPMorgan Chase.