Viimase nädala graafikutes leidsid kajastamist seagadused Arsenali keskuse ümber, väikeõlletootjate mured ja Rail Balticu võrdlus teiste transpodiliikidega.
- Rain Rosimannus koos abikaasaga eelmise aasta oktoobris Arsenali keskuse avamisel. Foto: Raul Mee
Eelmise aasta oktoobris, kui Põhja-Tallinnas avati Arsenali keskus, liikus avamispidustusel, pokaal käes, ringi ka Reformierakonna poliitik Rain Rosimannus. Nüüd tuli avalikuks, et Rosimannus on juba mõnda aega varjatult kuulunud keskuse omanike hulka. Keskuse krundiga kunagi tehtud müügitehing on hoidnud kogu selle nädala meediat ärevuses. Graafikus on näha, kuidas Arsenali keskuse saaga arenes.
Väikeõlletootjad sõlmisid riigiga pooliku diili
Ehkki väikeõlletootjatele mõeldud aktsiisisoodustuse määra kahekordistati, on see endiselt mitu korda väiksem kui Soome või Läti analoog ning seab sellega väikepruulikodade arengule piiri. Vaata, miks maksab väiketootja õllepudel poes palju rohkem kui suurtootja oma.
Suur võidusõit: kes jõuab esimesena Berliini?
Oletame, et Rail Baltic on valmis ehitatud ja sõita saab koguni nii Pärnu kui ka Tartu kaudu. Kui tahaksime reisida Berliini või vedada sinna kaupa, siis mis transpordivahendiga oleks seda kõige mõistlikum teha? Interaktiivne graafik aitab sellele küsimusele vastata.
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.