Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
19 000eurose koeravilla tegijad peatasid projekti
Ettevõte DM Assembly Line OÜ soovis hakata tootma nutikaid koerakuute, mille hinnaklass küündis lausa 27 000 euroni, aga praeguseks on projekt peatatud, kirjutab portaal Geenius.
Chihuahuade jõulupidu "Minu väike inglike" Foto: Meeli Küttim
Koeravillade kampaania on ühisrahastusplatvormilt Fundwise eemaldatud. Fundwise’i tegevjuhi Henri Laupmaa sõnul kogus projekt küll soovitud 100 000 eurose rahastuse kokku, kuid ettevõtet tabasid ootamatud raskused ning seetõttu otsustas DM Assembly Line OÜ projekti Fundwise’is peatada, kirjutab Geenius.
“Ilmnesid mõningased tõrked tootmises, millega tegeletakse ja mis paraku muutsid mõnevõrra olukorda, mis valitses kampaania ajal,” kommenteeris ettevõtte tootejuht Hegert Lepik Fundwise'i kasutajatele ja lisas: “Seega on ainult õiglane, et hetkeseisu arvestades kannab investorite raha tagasi.
Laupmaa sõnul viivad nad Fundwise’i lehel sisse muudatused, mille tulemusega hakkab nägema ka ebaõnnestunud ning peatatud projekte.
Tundlikke kliendiandmeid omavad advokaadibürood on küberkurjategijate pidevas huviorbiidis, mistõttu nõuab advokatuur, et küberturvalisus oleks tagatud kõrgeimal tasemel. Et nõuded saaksid täidetud ka päriselt ning ka töötajate teadlikkus tõstetud, on mõistlik kaasata oma ala spetsialistid, usub advokaadibüroo TARK juhtivpartner Tanel Tark.