• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5000,81%5 759,19
  • DOW 300,7%42 085,25
  • Nasdaq 0,97%18 355,73
  • FTSE 100−0,25%8 163,47
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,37
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5000,81%5 759,19
  • DOW 300,7%42 085,25
  • Nasdaq 0,97%18 355,73
  • FTSE 100−0,25%8 163,47
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,37
  • 02.05.17, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Šveitsi kaarditootja teenis Eestis ligi miljoni kasumit

Šveitsi kaarditootja suurendas Eestis käivet ning kasum ulatus 850 000 euroni.
ID-kaart.
  • ID-kaart.
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et kaartide tootmisega tegeleva TRÜB Baltic ASi müügitulu vähenes 2016. aastal 7,3 protsenti 5,91 miljoni euroni (võrreldes eelneva aastaga). Ärikasum kasvas 116 583 euro võrra 855 078 euroni (+16 protsenti).
Eelmisel aastal töötas ettevõttes keskmiselt 15 inimest, eelneva aastaga võrreldes töötajate arv ei muutunud. Käive töötaja kohta langes 7,3 protsenti 393 787 euroni. Keskmine brutotasu langes 6,8 protsenti 2013 euroni kuus. Juhatuse liikmetele maksti tasusid kokku 89 962 eurot.
Trüb Baltic AS on spetsialiseerunud riiklike isikutunnistuste ja panga-, kliendi- ning läbipääsukaartide tootmisele ja personaliseerimisele. Ettevõte kirjutas tegevusaruandes, et on 2016. aasta tulemustega rahul.
TRÜB Balticu emafirmaks on Šveitsi ettevõte Gemalto AG. Eelmisel ja üle-eelmisel aastal firmast dividende ei võetud.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega Äripäeva infopangas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele