Jäätisetootja Balbiino kasvatas müügitulu ning teenis üle 1,5 miljoni euro kasumit.
- ASi Balbiino turundusdirektor Enel Kolk. Foto: Meeli Küttim
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et jäätisetootmisega tegeleva Balbiino ASi müügitulu kasvas 2016. aastal (võrreldes eelneva aastaga) 9 protsenti, 24,2 miljoni euroni. Ärikasum suurenes 311 008 euro võrra, 1,53 miljoni euroni.
Ettevõttes töötas eelmisel aastal keskmiselt 250 inimest, võrreldes 2015. aastaga suurenes see näitaja 2 võrra. Käive töötaja kohta kasvas 8 protsenti, 96 710 euroni. Keskmine brutotasu tõusis 11 protsenti, 1156 euroni kuus.
No component for type: contentPartInfopank
„Jäätisemüügi kasvu koduturul tagasid strateegilised kaubamärgid „Balbiino Classic“ ja „Vanilla Ninja“, mis said täiendust uute väikeses koonuses jäätiste näol. Kogu toiduturul trendi loonud soolase karamelli maitse troonis ka „Classic“ jäätiste tipus,“ kirjutas ettevõte oma tegevusaruandes.
„Igati edukaks kujunes 2016. aastal jäätise müük eksportturgudel. Eksport kasvas 42 protsenti, üldine ekspordi osakaal jäätisemüügi käibest oli 33 protsenti (2015. aastal 27 protsenti). Enim mõjutas ekspordikäivet müük naaberriikidesse: Soome ja Lätti. Kõige enam kasvas müügikäive Läti suunal (+51 protsenti), mille peamiseks põhjuseks on muutused eksporditavate jäätiste portfellis ja nende turunduskommunikatsioonis,“ lisas ettevõte.
Balbiino ASi omanikfirma on NG investeeringud OÜ, millel on omakorda kümneid omanikke. 2016. aastal aktsionäridele dividende välja ei kuulutatud ega makstud. Samuti ei maksnud ettevõte omanikele dividende 2015. aastal.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.