Berliinis 19.-28. jaanuarini peetaval maailma suurimal põllumajandus- ja toidumessil Internationale Grüne Woche osaleb Eesti juba 25. korda.
- Eesti piimatööstuste toodang. Foto: Andres Haabu
Messikeskuses, mis toob kokku üle 400 000 külastaja, on esindatud 26 Eesti ettevõtte tooted: Linnamäe Lihatööstus, Liivimaa Lihasaaduste Wabrik, Kehtna Mõisa OÜ, Nõo Lihatööstus, E-Piim Tootmine, Saaremaa Piimatööstus, Farmi Piimatööstus, Tere, Liviko, Moe, A Le Coq, Kümmel ATM, DGM Shipping, Mobec, Kalev, Aare Jõumees, Bacula, Mahetark, Artisan Honey, Must Küüslauk, Rõngu Mahl, Salvest, Balsnack International Holding, Põltsamaa Felix, Tartu Mill, Eesti Pagar.
Põllumajandus-kaubanduskoja juht Roomet Sõrmus lisas, et Eesti toitu ja turismivõimalusi tutvustava väljapaneku leiab messikeskuse hallist 8.2 (stend nr 120). Eestiga samas hallis asuvad ka teiste Põhja- ja Baltimaade Läti, Leedu, Taani, Soome, Rootsi ja Norra väljapanekud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.