Laupäeval kogunenud Keskerakonna volikogu rõhutas, et Eestis tuleb lähiaastate jooksul valmis ehitada neljarajaline maantee nii Tallinna–Tartu, Tallinna–Narva kui ka Tallinna–Pärnu vahel, ning et eesmärgi saavutamiseks ei tohi karta ka laenu võtmist.
- Vilets Eesti tee. Foto: Erik Prozes
Majandus- ja taristuminister Kadri Simsoni nõunik Peeter Kadarik tõi välja, et riikliku taristu areng kannab mitut lisandväärtust: elavdab majandust, linnade aegruumiline vahemaa väheneb ning liiklusohutus suureneb.
Seega on laenuraha toel põhimaanteede neljarajaliseks ehitamine kasulik otsus nii lühi- kui ka pikaajalises perspektiivis, leiavad keskerakondlased.
Volikogu kiitis valitsuskoalitsiooni otsust teha 135 miljoni euro suurune taristuinvesteeringute programm, millega panustatakse sel ning järgmisel kahel aastal hulk raha meie põhimaanteede ning rongiliikluse arendamisse.
"Näiteks Tallinna–Pärnu suunalise Via Baltica maantee ehituseks on tulevatel aastatel eraldatud 44 miljonit lisaeurot. Lisaks nähakse ette Tallinna–Narva maanteel oleva ohtliku Aaspere–Haljala teelõigu 2 + 2 kujule viimine, mille jaoks eraldati 15 miljonit eurot," tõi Kadarik välja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Peaksime igapäevaselt kasutatavaid asju paremini hoidma,” räägib saates “Juhtides tulevikku” tehnikaringlust korraldava Green Dice asutaja ja juht Argo Alaniit. “Elektroonikaseadmete tootmine on selline, mida ei lubataks enam Euroopas teha – keskkonnanõuded on meeletud ja me ei taluks näiteks elementide kaevandamist, see on ränk töö.“