• OMX Baltic0,33%294,97
  • OMX Riga0,5%893,04
  • OMX Tallinn0,01%1 878,58
  • OMX Vilnius0,34%1 140,81
  • S&P 5000,55%5 770,2
  • DOW 300,52%42 801,72
  • Nasdaq 0,7%18 196,22
  • FTSE 100−0,03%8 679,88
  • Nikkei 2250,57%37 095,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,5
  • OMX Baltic0,33%294,97
  • OMX Riga0,5%893,04
  • OMX Tallinn0,01%1 878,58
  • OMX Vilnius0,34%1 140,81
  • S&P 5000,55%5 770,2
  • DOW 300,52%42 801,72
  • Nasdaq 0,7%18 196,22
  • FTSE 100−0,03%8 679,88
  • Nikkei 2250,57%37 095,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,5
  • 20.10.18, 10:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma tahab kollased hinnasildid kaotada ja avada 10 uut poodi

Prisma ostuosakonna grupijuht Tõnis Tomingas rääkis, et nende soov oleks tulevikus kollased hinnasildid ehk kampaaniad kaotada, nelja aastaga on kavas avada Tallinnas ja selle läheduses kümme uut kauplust.
Postimees, Tallinn, 11.01.2017Riiulite vahed toidupoodides. Sikupilli Prisma.FOTO: MIHKEL MARIPUU/POSTIMEES
  • Postimees, Tallinn, 11.01.2017Riiulite vahed toidupoodides. Sikupilli Prisma.FOTO: MIHKEL MARIPUU/POSTIMEES Foto: Mihkel Maripuu
Tomingas ütles, et Eesti turg nõuab kampaaniaid ning seetõttu lähevad nad vähesel määral sellega kaasa, kirjutab Äripäeva teemaveeb kaubandus.ee. „Meil on olemas tegevusplaan, kuidas kampaania osakaalu vähendada. Soovime kampaaniale minevad kulud ära kaotada, et hinnad püsivalt madalad hoida,“ sõnas Tomingas.
Prisma loobub kampaaniate reklaamimisel hankijate turundusrahadest. „Me ei taha sõltuda hankija plaanidest, vaid tahame pakkuda ja reklaamida seda, mis on tarbijatele parim.“ Tomingas ütles, et kui hankija annab kauba püsivalt soodsa hinnaga, siis saab kauba panna alusega riiulisse. „Lisame juurde sildi „Püsivalt soodne“ ning see on win-win mõlema poole jaoks. Töötame teadlikult selle nimel.“
Tomingas ütles, et Prisma on teinud oma tootevalikus, eriti tööstuskaupades suure muudatuse ning toonud müügile tuntud kaubamärke. "Jätame tundmatud ja madalama kvaliteediga tooted sortimendist välja,“ ütles Tomingas.
Nende jaoks on väga oluline pakkuda ka private label tooteid. „Eestis on kuvand, et tegemist on odava kaubaga, kuid mujal maailmas see nii ei ole.“ Tema sõnul on Rainbow kaubamärgi tooted juhtivate kaubamärkide kvaliteediga ning nende hinnapoliitika on, et need peavad olema 10-15% odavamad, kui juhtiv bränd.
Tomingase sõnul tahab Prisma avada 2022. aastaks 10 uut supermarketit Tallinnas ja selle lähipiirkonnas. „Olen kindel, et jaekaubanduse turg korrastub lähiaastatel ning uute tulijate lisandumine tekitab kindlasti hinnasurve,“ ütles Tomingas. Ta lisas, et ellu jäävad need, kes suudavad heade hindade juures pakkuda kõrget kvaliteeti teenuses ja teeninduses.
Rohkem kaubandusuudiseid leiad Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele