• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,39%38 173,93
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,03
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,39%38 173,93
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,03
  • 19.11.18, 14:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kohus kuulutas välja Saaremaa Laevakompanii pankroti

Pärnu maakohus kuulutas esmaspäeval välja ettevõtja Vjatšeslav Leedole kuuluva Saaremaa Laevakompanii pankroti, kirjutas ERRi uudisteportaal.
Saaremaa Laevakompanii praam Muhumaa Virtsu sadamas.
  • Saaremaa Laevakompanii praam Muhumaa Virtsu sadamas. Foto: Andres Haabu
Saaremaa Laevakompanii pankroti väljakuulutamist taotles samuti Vjatšeslav Leedole kuuluv AS Holostovi Kinnisvarahaldus ning veel kaks osaühingut.
Kohus liitis pankrotiavaldused üheks menetluseks ja määras asjas ajutiseks pankrotihalduriks Veli Kraavi. Halduri aruande kohaselt on Saaremaa Laevak, kirjutas ERRi uudisteportaalompanii kohustuste suurus üle 20 miljoni euro.
Kohus leidis, et Saaremaa Laevakompanii on maksejõuetu ning ei suuda rahuldada võlausaldaja nõudeid ja see suutmatus ei ole ajutine.
AS Saaremaa Laevakompanii (SLK) loodi 1992. aastal. Kuni 1994. a suveni tegeleti kaubavedudega, põhiliseks kaubaartikliks oli paberipuidu ja puistematerjali vedu Eestist mitmetesse välisriikidesse, kirjeldab ettevõte oma tegevust kodulehel.
1. oktoobrist 1994 sai SLK põhitegevusalaks reisijate ja sõidukite vedu parvlaevadega, kui ettevõte võitis Eesti suuremate saarte ja mandri vaheliste parvlaevaliinide operaatori leidmiseks korraldatud riigihanke.
2016. aasta oktoobrist korraldab parvlaevaliiklust Virtsu-Kuivastu ja Rohuküla-Heltermaa liinidel Tallinna Sadama tütarettevõte TS Laevad OÜ.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele