• OMX Baltic0,06%267,8
  • OMX Riga0,19%877,47
  • OMX Tallinn−0,16%1 715,86
  • OMX Vilnius0,33%1 043,09
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 100−0,2%8 342,54
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,83
  • OMX Baltic0,06%267,8
  • OMX Riga0,19%877,47
  • OMX Tallinn−0,16%1 715,86
  • OMX Vilnius0,33%1 043,09
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 100−0,2%8 342,54
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,83
  • 20.08.19, 08:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rail Balticu ehitus algas, kuid küsimusi on mitu

Eestis on kruusa, liiva ja killustikku Rail Balticu ehitamiseks napilt parasjagu, samas on teada, et mõnes kohas tekib killustikuga probleeme. Lisaks on kerkinud küsimus, kas materjali vedamiseks jätkub piisavalt kallureid ning kui palju Eesti ettevõtted hangetest osa saavad.
Rail Balticu ehitusel võib materjalipuudust leevendada põlevkivi aheraine massi kasutamine.
  • Rail Balticu ehitusel võib materjalipuudust leevendada põlevkivi aheraine massi kasutamine. Foto: Andras Kralla
Põhjusega on palju on räägitud Rail Balticu rajamisel vaja minevatest maavaradest. Kas pärast trassi valmimist jääb meie karjääridesse veel üldse midagi alles?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 16:52
Perefirma pärijatena nähakse lähedasi, ent samme selleks ei astuta
Vanas Euroopas tavaline firmade ja muu vara põlvest põlve pärandamine on eestlaste jaoks uus teema. Meil siin on alles esimene põlvkond varavahetuseks ettevalmistusi tegemas.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele