Riigilaen ja laenureeglite painutamine või muutmine, PPP ehk averus, riigivõlakirjad, pensioni- või mõni muu fond – juhtide ja arvamusliidrite eelistused põhimaanteede neljarajaliseks ehitamise rahastusele on erisugused, kuid vajalikuks peetakse alustada mõtte elluviimist.
Endise teedeministri Raivo Vare sõnul võib PPP olla esmapilgul riigilaenust kallim, kuid efekt, mis tekib kumulatiivselt varasemast teede valmimisest nii majandusele, sotsiaalarengule kui ka regionaalarengule, paraku sellesse projekti-kalkulatsiooni lihtsustatud Excelisse ei mahu. „Taristul ja selle kvaliteedil on kanda oma eriline funktsioon iga ühiskonna ja majanduse jaoks. Lisaks on Tartu suuna valmisehitamine ainuke viis, kuidas päästa Eesti teine linn täielikust marginaliseerumisest,“ ütles Vare.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Riigile kuuluvate ettevõtete valitsemisega on Eestis natuke paremini kui nii mõnelgi eraettevõttel. Hädad ettevõtetes aga algavad, kui nõukogu, juhatus või omanikud tulevad oma rollist välja, räägiti saates „Soraineni sagedus“, mis keskendub ettevõtte hea juhtimise ja valitsemise tavale.