Riigilaen ja laenureeglite painutamine või muutmine, PPP ehk averus, riigivõlakirjad, pensioni- või mõni muu fond – juhtide ja arvamusliidrite eelistused põhimaanteede neljarajaliseks ehitamise rahastusele on erisugused, kuid vajalikuks peetakse alustada mõtte elluviimist.
Endise teedeministri Raivo Vare sõnul võib PPP olla esmapilgul riigilaenust kallim, kuid efekt, mis tekib kumulatiivselt varasemast teede valmimisest nii majandusele, sotsiaalarengule kui ka regionaalarengule, paraku sellesse projekti-kalkulatsiooni lihtsustatud Excelisse ei mahu. „Taristul ja selle kvaliteedil on kanda oma eriline funktsioon iga ühiskonna ja majanduse jaoks. Lisaks on Tartu suuna valmisehitamine ainuke viis, kuidas päästa Eesti teine linn täielikust marginaliseerumisest,“ ütles Vare.
Seotud lood
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.