Finestmedia e-kaubanduse eksperdi Martin Londi sõnul on viimased nädalad ilmekalt näidanud, kui oluline on end kiirelt ümber orienteeruda teenuse pakkumisele ainult e-kanalites - enamikele kaubandusettevõtetele saab see olema elu ja surma küsimus.
Olukorras, kus enamik poode, toitlustus- ja meelelahutusasutusi on kinni, on tema sõnul eelisseisus need, kes on juba varem loonud oma füüsilise poe kõrvale ka e-poe. Finestmedia e-kaubanduse eksperdi Martin Londi sõnul peavad aga nemadki muutuvate oludega kohanema.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui mõelda haridusele kui strateegiale, mitte pelgalt süsteemile, avaneb uks uutmoodi vaatele: kas kool on pelgalt teadmiste ja testide edastamise koht või keskkond, kus kasvatatakse iseseisvaid ja vastutustundlikke inimesi? Audentes on valinud selgelt viimase tee.