Sel nädalal sai Pipedrive'st Eesti viies ükssarvik. Vaatame lähemalt, kuidas kõik alguse sai.

- Pipedrive'i meeskond 2014. aastal, esiplaanil Ragnar Sass. Foto: Meeli Küttim
"Olles müünud kõike alates reklaamikuulutustest ajalehes kuni kindlustusteenusteni ning koolitanud kümneid tuhandeid müügiproffe selliste ettevõtete jaoks nagu Coca-Cola või Nissan, märkasid Timo Rein ja Urmas Purde tühja kohta CRM-tarkvara (kliendisuhete haldamise tarkvara - toim.) turul,“ selgitab kliendisuhete haldamise tööriista loonud Pipedrive oma kodulehel, kuidas ettevõte 2010. aastal alguse sai.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.