Rail Baltic ja 2 + 2 teede ehitusel võib tekkida pudelikael pinnasetööde etapil, mida põhjustab tehnika ja töötajate nappus. Tekib küsimus, kuidas väikeses Eestis kannatab samal ajal ehitada kaht suuremahulist taristuprojekti.
- TREV-2 Grupi juhatuse esimehe Sven Pertensi sõnul tekitab Rail Baltica mahuefekt paratamatult olukorra, kus maanteede ehitust peab tagasi tõmbama, aga hea planeerimisega saab seda leevendada. Foto: Eiko Kink
„Loodetavasti välditakse olukorda, kus ühel hetkel aetakse ehitusmahud suureks ja siis paari aasta pärast tõmmatakse taburet korraga alt ära,“ ütles TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens teemaveebile ehitusuudised.ee. „See jätaks inimesed ja tehnika tööta, sest nende oskusi pole kusagil rakendada. Siis pole aastate pärast seda tehnikat ja tööjõudu kuhugi panna, kui neid Rail Balticul enam tarvis ei ole."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uurisime hommikuprogrammis, mis seisus on Rail Baltic, mis liigub nüüd juba kes teab mitmenda valitsuse kätte. Ka loodav koalitsioon on kinnitanud oma toetust projektiga jätkamisele.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.