• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,23%5 782,76
  • DOW 301,02%42 221,88
  • Nasdaq 1,43%18 439,17
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,86
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,23%5 782,76
  • DOW 301,02%42 221,88
  • Nasdaq 1,43%18 439,17
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,86
  • 30.03.21, 06:00

Oodatav konflikt: kas Rail Baltica takistab 2 + 2 maanteede valmimist?

Rail Baltic ja 2 + 2 teede ehitusel võib tekkida pudelikael pinnasetööde etapil, mida põhjustab tehnika ja töötajate nappus. Tekib küsimus, kuidas väikeses Eestis kannatab samal ajal ehitada kaht suuremahulist taristuprojekti.
TREV-2 Grupi juhatuse esimehe Sven Pertensi sõnul tekitab Rail Baltica mahuefekt paratamatult olukorra, kus maanteede ehitust peab tagasi tõmbama, aga hea planeerimisega saab seda leevendada.
  • TREV-2 Grupi juhatuse esimehe Sven Pertensi sõnul tekitab Rail Baltica mahuefekt paratamatult olukorra, kus maanteede ehitust peab tagasi tõmbama, aga hea planeerimisega saab seda leevendada. Foto: Eiko Kink
„Loodetavasti välditakse olukorda, kus ühel hetkel aetakse ehitusmahud suureks ja siis paari aasta pärast tõmmatakse taburet korraga alt ära,“ ütles TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens teemaveebile ehitusuudised.ee. „See jätaks inimesed ja tehnika tööta, sest nende oskusi pole kusagil rakendada. Siis pole aastate pärast seda tehnikat ja tööjõudu kuhugi panna, kui neid Rail Balticul enam tarvis ei ole."

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele