Värskelt avaldatud maksuandmed paljastavad moekaupade müüjate ränga kukkumise, teisalt leidub ka erandeid, kes on suutnud käivet priskelt kasvatada.

- Sokisahtli kauplus Tallinnas Nautica keskuses Foto: Raul Mee
Weekendshoes on teine üks väheseid moekaupade müüjaid, kellel on võrreldes aasta varasemaga paremini läinud. Ettevõtte tegevjuhi Taavi Laeksi sõnul on nad jätkanud oma tavapärase tegevusega ning midagi olulist muutnud ei ole. Juhi sõnul on kasv tulnud ilmselt lojaalsetelt klientidelt, kirjutab teemaveeb
Kaubandus.ee.
Hansmarki juhatuse esimees Mait Saarts ütles aga, et kolmekümne aasta jooksul ei ole firmal olnud nii halba poolaastat kui nüüd novembrist aprillini. „Kõik selgub mai alguses, kui kauplused avatakse,“ ütles ta. Saarts selgitas, et kui läheb nagu aasta tagasi, siis elab kriisi üle, kuna neil on piisav reserv kogutud.
Saartsi sõnul on neil kulud kogu aeg kontrolli all olnud ning õnneks pole nad pidanud kedagi koondama. „Kahjuks osa meie hulgiostjatest on juba alla andnud.“
Loe Sokisahtli, Tallinki riidemüügiga tegeleva tütarfirma ja teiste kaupmeeste kommentaare ning vaata ettevõtete käibekasvu edetabelit teemaveebist
Kaubandus.ee.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Poodides käib praegu vilgas koristamine, et e-poest tellitud pakkide väljastamise ja "luugimüügi" asemel kaup esmaspäeva hommikuks taas füüsilise poe riiulitele asetada.
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.