Saaremaa ja Hiiumaa parvlaevaühenduse arendamiseks taheti esialgse plaani järgi uus laev tellida läbi Tallinna Sadama tütarfirma TS Laevade, kuid nüüd on kavas teha seda läbi transpordiameti, mis võimaldab kasutada välisvahendeid.
- Riik tahab Saaremaa ja Hiiumaa vahelise ühenduse jaoks hankida uue parvlaeva. Pildil mandri ja Hiiumaa vahel sõitvad parvlaevad Leiger (roheline) ja Tiiu Rohuküla sadamas. Foto: Andras Kralla
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi teatel langes otsus transpordiameti kasuks, kuna riigile on see soodsam. Ministeerium täpsustas, et laeva tellimine läbi riigiasutuse ehk transpordiameti võimaldab kasutada nii moderniseerimisfondi kui ka CO2 kauplemistulu rahasid. Laeva täpne hind selgub riigihanke tulemusel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.