"Me oleme alles maratoni esimeses punktis kisselli joomas, mitte finišis," ütles Veriffi asutaja Kaarel Kotkas pärast ükssarvikuks saamise uudist.
- Veriff OÜ juht ja asutaja Kaarel Kotkas. Foto: Andras Kralla
Kotkas ütles, et kasvuks on neil ruumi veel julgelt 1500 korda, sest tema loeb turupotentsiaaliks kõik internetikasutajad maailmas. "Põnevad kasvuajad on veel alles ees. Kui võtta need 5 miljardit inimest, kes praegu internetikasutajad on, siis keskmiselt on ühel inimesel vaja teha kümme identimist aastas. See teeb 50 miljardit potentsiaalset identimist," selgitas Kotkas, mis kategooriates tema mõtleb.
Seotud lood
Eesti eduka idufirma Veriff asutaja Kaarel Kotkas kõneles tänasel investor Toomase konverentsil, kuidas üks hiidlane Emmastest jõudis nii kaugele, et tema ettevõte tegutseb Räniorus ja teeb oma teenusega võimalikuks maailma suurimate firmade äri.
"Investeerimisideede universumi" saates teeme juttu autodest ja autodesse investeerimisest. Kas eksklusiivse auto ostmine on kulu või investeering? Milliseid mudeleid valida, kui soovida, et nende väärtus aja jooksul tõuseks?