"Me oleme alles maratoni esimeses punktis kisselli joomas, mitte finišis," ütles Veriffi asutaja Kaarel Kotkas pärast ükssarvikuks saamise uudist.
- Veriff OÜ juht ja asutaja Kaarel Kotkas. Foto: Andras Kralla
Kotkas ütles, et kasvuks on neil ruumi veel julgelt 1500 korda, sest tema loeb turupotentsiaaliks kõik internetikasutajad maailmas. "Põnevad kasvuajad on veel alles ees. Kui võtta need 5 miljardit inimest, kes praegu internetikasutajad on, siis keskmiselt on ühel inimesel vaja teha kümme identimist aastas. See teeb 50 miljardit potentsiaalset identimist," selgitas Kotkas, mis kategooriates tema mõtleb.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti eduka idufirma Veriff asutaja Kaarel Kotkas kõneles tänasel investor Toomase konverentsil, kuidas üks hiidlane Emmastest jõudis nii kaugele, et tema ettevõte tegutseb Räniorus ja teeb oma teenusega võimalikuks maailma suurimate firmade äri.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.