Joogitootjad peavad ühekordse plasti direktiivist tulenevalt jõudma lahenduseni, mis võimaldaks juba 2024. aasta suvest müüa karastusjooke nii, et kork oleks püsivalt pudeli küljes. Tootjate sõnul võib see keskkonnale kasu asemel kahju tuua, sest materjalikulu kasvab,
kirjutavad Tööstusuudised. 
- A Le Coqi juht Tarmo Noop.
- Foto: Raul Mee
Pikalt planeeritud ühekordse plasti direktiivist tulenevalt peavad joogitootjad juba üsna pea tegema muudatusi tootedisainis, et plastist korgid pärast pudeli avamist selle külge kinni jääksid. See nõue rakendub juba 3. juulist 2024. Direktiivi eesmärk on vähendada plastisaastet ja riski, et kork või kaas loodusesse vedelema jääb või muul moel keskkonda reostab. Tootjate hinnangul võib see aga keskkonnamõju hoopis suurendada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Töötajate osalusoptsioonid on viimase kümnendi jooksul kujunenud Eesti idufirmades oluliseks motivatsioonivahendiks. Nende populaarsus on märkimisväärselt kasvanud alates 2011. aastast, kui jõustus maksusoodustus, mis võimaldab osalust anda soodustingimustel ilma erisoodustusmaksuta.