Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.
Sovtransavto järeltulija Sovavto on üks väheseid, kes veel välismaaga kaubavahetust peab. Kallis on, aga parem kui mitte midagi.
Foto: Sovavto
Venemaa maanteetranspordi assotsiatsiooni Gruzavtotrans president Vladimir Matjagin tunnistas newizv.ru-le, et Venemaa autovedajate olukord on pehmelt öeldes "väga kurb".
Tänasest keelati Venemaal ja Valgevenes asutatud autoveo-ettevõtjatel vedada kaupu Euroopa Liidu territooriumil, sealhulgas transiidi eesmärgil. Siiski jäeti liikmesriikidel võimalus luua vajadusel erandeid.
Ettevõtte kasv, äristrateegia muutused ja töötajate kasvavad ootused esitavad kontorite sisustamisele aina uusi väljakutseid. Paraku ei suuda paljud ettevõtted nende muutustega sammu pidada. Sageli ei märgata, et kontor ei toeta enam seda, kuidas inimesed tegelikult töötavad. Sisekujundajad näevad seda iga päev – ruumid justkui toimivad, aga nende tegelik potentsiaal jääb kasutamata. Just selle lisaväärtuse leidmine ongi see, millega sisekujundajad ettevõtteid toetada saavad.