Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.
Sovtransavto järeltulija Sovavto on üks väheseid, kes veel välismaaga kaubavahetust peab. Kallis on, aga parem kui mitte midagi. Foto: Sovavto
Venemaa maanteetranspordi assotsiatsiooni Gruzavtotrans president Vladimir Matjagin tunnistas newizv.ru-le, et Venemaa autovedajate olukord on pehmelt öeldes "väga kurb".
Tänasest keelati Venemaal ja Valgevenes asutatud autoveo-ettevõtjatel vedada kaupu Euroopa Liidu territooriumil, sealhulgas transiidi eesmärgil. Siiski jäeti liikmesriikidel võimalus luua vajadusel erandeid.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.