Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.
Sovtransavto järeltulija Sovavto on üks väheseid, kes veel välismaaga kaubavahetust peab. Kallis on, aga parem kui mitte midagi. Foto: Sovavto
Venemaa maanteetranspordi assotsiatsiooni Gruzavtotrans president Vladimir Matjagin tunnistas newizv.ru-le, et Venemaa autovedajate olukord on pehmelt öeldes "väga kurb".
Tänasest keelati Venemaal ja Valgevenes asutatud autoveo-ettevõtjatel vedada kaupu Euroopa Liidu territooriumil, sealhulgas transiidi eesmärgil. Siiski jäeti liikmesriikidel võimalus luua vajadusel erandeid.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.