IKEA Eesti ettevõte müüs sügisel poe avamise järel tõenäoliselt üle kuue korra rohkem kaupa kui turu suuruselt järgmine tegija.
- IKEA avas augustis Tallinnas poe, mis tegi tõenäoliselt niigi vaevlevate konkurentide elu veelgi keerulisemaks. Foto: Liis Treimann
“Seal ei ole kahtlustki, et IKEA on turgu ära võtnud siin kõigilt, aga täpselt, kui palju ta on võtnud, on raske hinnata, sest hetkel on turg nagunii languses,” ütles Home4you, Garden4you ja Office4you kaubamärki esindava ettevõtte Evelekt juhatuse liige Jüri Zoova.
Seotud lood
Konkurentsianalüütiku kommentaar
Runikon Retail, mis opereerib Eestis kaubamärki IKEA, tegi suurepärase neljanda kvartali käibega 60 miljonit eurot, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogammis Infopanga konkurentsianalüütik.
IKEA juhatuse esimees Baltikumis Hanspeter Zurcheri sõnul on Eesti elanike huvi Tallinna IKEA vastu oodatust suurem, rohkem suuri kauplusi aga Eestisse plaanis ehitada ei ole.
IKEA kõrvale on kerkimas 20 000-ruutmeetrise pinnaga ja 20 poega kaubanduspark, projekti koguinvesteering ulatub enam kui 30 miljoni euroni.
Rootsi mööblifirma IKEA avab oma esimese Eesti poe veel sel kuul, kohalike mööblimüüjate arvates uue tulija poel turule suurt mõju pole, sest väljastuspunkt siin juba tegutseb.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.