Tänavuse Gaselli TOPi 2. koha omanik HeyDigital OÜ elas mullu üle oma valdkonna suurima koondamislaine pärast dotcom'i mulli, kuid suutis sellegipoolest lõpetada aasta kasumis ja sihib 2024. aastaks agressiivset kasvu.
Digimaailmas reklaame lööva Hey Digitali jaoks oli 2022. aasta raske, märgib ettevõtte kaasomanik ja üks juhtidest Dylan Hey – paljud SaaS-i ehk tarkvara kui teenust pakkuvad ettevõtted ja tehnikatööstused pidid vallandama palju inimesi, samal ajal tuli riskikapitalistide investeeringuid sisse vähem.
Tänavust Gaselli TOPi näeb
siit.
"Väidetavalt kasvas 2022. aastal töötajate koondamiste arv ligikaudu 650%, mis on suurim pärast dotcom'i mulli. See mõjutas loomulikult ka meie kasvu Hey Digitalis, kuna see mõjutas paljusid meie kliente," rõhutas Hey.
Samas jäi Hey Digital 2022. aastal suurenenud müügitulu juures kasumlikuks, ei saatnud ära ühtegi töötajat ja valmistub uueks kiireks kasvuks.
Järgneb intervjuu Dylan Heyga.
Seotud lood
Tänavune Gaselli TOP ehk kiire kasvuga ettevõtete edetabel näitab, et nii mõnigi eelmise aasta TOPi tippu jõudnud firma pole särtsu kaotanud, vaid paneb kõva hooga edasi.
Gasellidele valmistab suure üllatuse, et nad üleüldse TOPi kuuluvad, sest tööd tehakse südamega ja kiire kasv tuleb seega juba ise.
Gaselli TOPi jõudnud ettevõtetest kaks suutsid kahe aasta jooksul kasvatada käivet üle 20 korra.
Tänavuse Gaselli TOPi parim kasumikasvataja suurendas kahe aastaga ärikasumit üle 2500 korra.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”