Värske sanktsioonipaketiga keelab Euroopa Liit Venemaa bituumeni sisseveo, mis siinsetele tee-ehitajatele ehitusmahu vähenemise tõttu suurt peavalu ei tohiks tekitada.
- ASi TREV-2 Grupp juhatuse esimees Sven Pertens sõnas, et Venemaalt pärit bituumeni kasutamine on ebaeetiline, samas oli siiani neid asfaltbetooni tootjaid, kes seda tegid. Foto: Andras Kralla/Äripäev
TREV-2 juht Sven Pertens sõnas, et Venemaalt pärit bituumeni kasutamine on ebaeetiline, kuid samas nentis ta, et oli neid asfaltbetooni tootjaid, kes seda siiani tegid. Euroopa Liit pani kümnenda sanktsioonipaketiga sellele punkti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Teedefirma Altos Teed on rasketehnika müügikeskkonnas Mascuses miljoni euroga müüki pannud asfalditehase, firma juht Tõnu Vilipuu ennustab teedeehitajatele raskeid aegu.
Rootsi suurfirma Nynas, mis on aastaid olnud suurim tee-ehituseks vajaliku bituumeni tarnija Eestisse, leppis mullu ligi 100 miljoni euro suuruse kahjumiga ning on ellu viimas kärpeplaani, et pikas plaanis tugevamaks saada.
Taristuehituse suuremates firmades võib ees oodata koondamislaine, sest töötajatele ei ole pakkuda piisavalt tööd. Väiksemaid ettevõtteid aga ohustab turuosaliste meelest suisa pankrot, kui firma ei suuda materjalide hinnatõusuga hakkama saada.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.