Tallinna linna bussifirmas äri teinud Jaanus Vink suutis endaga osavalt ära sidustada nii riigihanke komisjoni liikmeid kui ka linnafirma juhi.
Tallinna Linnatranspordi (TLT) korruptsiooniasja kohtutoimikud annavad sisevaate end lihtsast töömehest garaažide asejuhiks üles töötanud Jaanus Vinki äridele ning sellele, kuidas ta tegi teeneid vajalikele inimestele.
„Esimest korda nägin Vinki umbes 2000. aastate alguses, kui ta oli TAKis (Tallinna Autobussikoondis, TLT varasem nimi – toim) keevitaja,“ meenutas TLT sisekontrolli juhtinud Eero Einmann uurijatele. Tema arvates oli Vink suutnud linnaettevõtte juhatuse esimehele Enno Tammele jätta mulje, et kui Vinki ning Vinki ülemusi Hannes Erbsenit ja Andres Herkelit TLTs enam ei oleks, siis ükski buss linnas ei sõidaks.
Kasutatud busside ostmise hankekomisjoni liikmeks olnud TLT jurist Ilona Kotova rääkis uurijatele, et Vink on tore kolleeg, väga abivalmis ja sõbralik.
„Tööalaselt puutun temaga vähe kokku, tema ei räägi minuga hangetest ja puutun temaga kokku valdavalt vaid suitsunurgas. Enamus ajast räägib ta mulle mootorratastest, Harley-Davidsonist ja see näitab mulle, et ta on motohuviline ja mulle tundub, et ta on selline niisama nalja- ja pullivend,“ lausus Kotova.
Niisama nalja- ja pullivenna kuvandi taga oli tegelikult aga kalkuleeriv ärimees, kes suutis aastatega linnaettevõtte arvel endale paraja varanduse teenida.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Viimased uudised
Õigusruum ja ärikultuur riigis on euroopalik
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele