Prokuratuur algatas riigikogu liikme Kalle Grünthali (EKRE) kütusekulutuste uurimiseks kriminaalmenetluse ning mitme riigikogu saadiku arvates tuleks asja uurida ka riigikogu korruptsioonivastases erikomisjonis. Erikomisjoni esimees on aga EKRE liige Mart Helme, kes ütles Äripäevale antud intervjuus, et Grünthal ei ole midagi valesti teinud.
- Mart Helme. Foto: Liis Treimann
Äripäev kirjutas sel nädalal, kuidas riigikogu saadik Kalle Grünthal on maksumaksja kulul ostnud
märkimisväärselt rohkem kütust kui teised saadikud. On ka juhtunud, et Grünthal on ostnud samal ajal nii diislikütust kui ka bensiini ehk ostnud kütust kellegi teise autosse. Ka on Eesti Ekspressi uurimusest sel nädalal avalikuks tulnud, et Grünthali kütusekaarti on kasutatud ka ajal, mil ta on ise viibinud riigikogus.
Korruptsioonivastase erikomisjoni liige Eduard Odinets leiab, et Grünthali tegevust tuleks uurida ka erikomisjonis. See on aga keeruline, sest komisjoni teemad paneb reeglina paika komisjoni esimees Mart Helme, kes Grünthali tegevuses probleemi ei näe.
Äripäev uuris Mart Helmelt, mis ta arvab.
Seotud lood
Prokuratuur teatas, et alustas EKRE liikme Kalle Grünthali kütusekaartide kasutamise asjaolude kontrollimiseks kriminaalmenetlust.
Vaata, kui palju saadikud tangivad
Riigikogulane ja EKRE liige Kalle Grünthal laseb kuust kuusse paaki tuhande euro ringis maksumaksja raha ning on juhtunud, et viieminutilise vahega läheb tal vaja nii bensiini kui ka diislikütust.
EKRE liige Kalle Grünthal jäi hätta selgitamisega, miks ta on riigikogu kütusekaardiga ühel ja samal ajal tankinud nii diislit kui ka bensiini. Küll aga lausus ta, et kindlasti oli tal selleks loogiline põhjus.
Kui Äripäev kirjutas, et riigikogulane ja EKRE liige Kalle Grünthal tangib vahel viieminutilise vahega bensiini ja diislikütust, siis Eesti Ekspress tuvastas, et ta on mitmel korral teinud tankinud vaid mõni minut enne, kui avab istungisaalis sõnavõtuks suu.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.