• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,3%39 812,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,3%39 812,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 12.12.23, 07:48

Konkurentsiameti uuring: toidu hinnatõusu ei põhjustanud kasumiahnus

Vaatamata kiirele hinnatõusule on Eesti tootjate ja jaeettevõtjate kasumimarginaalid valdavalt vähenenud, mis viitab sellele, et tootjad ja jaeettevõtjad ei ole kogu hinnatõusu tarbijatele üle kandnud, vaid on osa sellest võtnud enda kanda, teatas konkurentsiamet.
Ostjad ootavad sissepääsu värkselt avatud Järve Selverisse.
  • Ostjad ootavad sissepääsu värkselt avatud Järve Selverisse. Foto: Andras Kralla
Konkurentsiameti analüütiku Enn Robert Kinnase sõnul tehti lühiuuring, mille eesmärgk oli hinnata, kas Eestis võib esineda maailmas palju räägitud greedflation’it ehk kas üldise kõrge inflatsiooni olukorras esineb Eesti toidutootmise- või jaesektoris ettevõtjaid, kes olukorrast ebaõiglast kasu on saanud.

Seotud lood

  • PRO
Suur lugu
  • 10.11.23, 06:00
Ettevõtjate suur küsitlus paljastab: talvele minnakse vastu kasumit pureva palgaralliga
1900 juhti ennustavad oma sektori käekäiku
Äripäeva Infopank küsis pea kahelt tuhandelt ettevõtlussektori juhilt nende eeloleva poolaasta äriplaane. Prognoosist selgub, et müügitulu on surve all ja kasumlikkus ohus, kuid palkade tõstmisest pääsu pole.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele