Kõlab naljanumbrina, aga omaette saavutus on seegi, et Eesti teedel liikleb praeguseks kolm elektriveokit. Samas on elektriveoki kasutuskogemus ja efektiivsus omanikke meeldivalt üllatanud.
Vedajate huvi elektriveokite vastu on küll suur, kuid ostuotsuseni jõutakse vähe, sest veoki soetamine on kallis. Foto: Siim Verner Teder
Transpordifirmade huvi elektriveokite vastu küll kasvab, aga selle sektori viimase aja majandusraskuste juures torkab silma elektriveoki kõrge soetushind ja seetõttu kannataks ka äri kasumlikkus. Samuti ei toeta olemasolev laadimisvõrgustik veel elektriveokite laiemat kasutust.
Äripäeva raadio toimetaja Gregor Alaküla soetas vastu talve elektriauto, mida on esimesest päevast peale kesise sõiduulatuse pärast valjult kritiseeritud ja … on senimaani rahul.
Kui talvisel ajal kihutavad Tallinnas Tähetorni kandis suusakeppide klõbinal hobisportlased, siis lume sulades ja sooja saabudes haaravad teatepulga eksklusiivse välimusega custom-autod, mis mootorimürina saatel asuvad kuulutama saabuvat sõiduhooaega.
Samal ajal kui autod meie silme all kiiresti muutuvad, näivad mootorrattad veerevat üsna vanaviisi, ent väline mulje on petlik. Lähemal vaatlusel ilmneb, et ka kaherattaline maailm pole enam endine. Suunda mudivad hiinlased, retro ja elekter.
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.