Eesti lapsed saavad jalgpalluritega väljakule jalutada järgmisel nädalal.
Foto: ZumaPress/Scanpix
Kandidaate oli 4000, kellest üksteist õnnelikku juhuslikult välja valiti, rääkis Lidli kommunikatsioonijuht Katrin Seppel Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Seppel tõdes, et Lidli sponsorlus kindlasti äratab inimestes tähelepanu, kuid kampaania peamine eesmärk on viia lapsed jalgpalli ning liikumiseni.
Samuti tuli jutuks, kuidas läheb Lidl Eesti jaeketiturul, milliseid tooteid ostetakse majanduslanguse pärast vähem ning mis plaanid on Lidlil veel sel aastal täide viia.
Intervjueeris Laura Saks.
Eesti laste saatel saavad Euroopa jalgpallistaarid väljakule
Globaalse finantsmaailma olulisim graafik on praegu USA riigivõla intressimaksete graafik, mis peegeldab nii muutuste tulekut globaalses rahasüsteemis kui ka geopoliitiliste jõujoonte tektoonilist muutust. Meedias on seda graafikut näha olnud väga vähe.