• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,45%39 754,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,45%39 754,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 10.07.24, 13:09

Riho Terras kulutas valimiskampaaniaks üüratu summa ärimeeste raha

Euroopa Parlamendi eel rohke reklaamiga silma jäänud Isamaa erakonna liikmed kulutasid valimiskampaaniale vähemalt veerand miljonit eurot. Üle poole sellest kulus Riho Terrase reklaamimiseks.
Isamaa liikmed Riho Terras ja Urmas Reinsalu europarlamendi valimistel reklaamiga tagasi ei hoidnud.
  • Isamaa liikmed Riho Terras ja Urmas Reinsalu europarlamendi valimistel reklaamiga tagasi ei hoidnud. Foto: Liis Treimann
Valimiskampaaniate rahastamise aruande järgi kulutas Riho Terras kampaanias kokku 161 629 eurot. Isiklikust rahakotis maksis Terras ca 21 000 eurot, ülejäänu tuli ärimeeste annetustest.

Seotud lood

Uudised
  • 09.06.24, 19:09
Isamaa sai eurovalimistel enim hääli, Reformierakond kaotas koha
Tulemuste edetabelid ja fotod valimispidudelt
Euroopa Parlamendi valimistel said Isamaa ja sotsid kaks mandaati ning Reformierakond, EKRE ja Keskerakond ühe mandaadi.
Uudised
  • 20.06.24, 17:38
ERJK hakkab uurima Isamaa võimalikku varjatud rahastamist
Erakondade rahastamise järelevalve komisjon otsustas tänasel koosolekul alustada menetlust Isamaa võimaliku varjatud rahastamise kohta Ühiskonnauuringute Instituudi kaudu.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele