Eesti noorim mineraalveetootja Haage Joogid on võtnud sihiks rahvusvahelise laienemise, mida aitab saavutada 16 miljoni euroni ulatuv investeering tootmisesse, rääkis
Tööstusuudistele ettevõtte tegevjuht Xenia Joost.

- Haage Joogid kasutab võimalusi rahvusvahelistel toidumessidel osaleda aktiivselt. Pildil tegevjuht Xenia Joost messil.
- Foto: Erakogu
„Kuna Eesti turg on väike ja ei võimalda katta suuri investeeringuid, siis ehitasime Haage brändi rahvusvahelise haardega, keskendudes kvaliteedile, innovatsioonile ja loodusliku mineraalvee puhtusele, mis suudavad konkureerida ka kõige nõudlikematel välisturgudel,“ oli valik tegevjuhi sõnul lihtne.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 5. maist kannab Šiaulių Bankas uut nime Artea. Selle strateegilise sammuga tugevdab Leedus tegutsev pank oma positsiooni nii era- ja äriklientide, avalikkuse kui investorite seas ning liigub lähemale eesmärgile saada Leedu klientide eelistatuimaks pangaks.