• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 09.03.16, 07:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kanada otsib rahakupüürile „ikoonilist“ naist

Kanada keskpank ja rahandusminister teatasid, et on käivitanud „ikoonilise naise“ otsingud, mille tulemusena peaks naise pilt jõudma Kanada dollari uuele kupüürile, vahendab Bloomberg.
Kanada keskpanga juht Stephen Poloz (vasakul) ja endine rahandusminister Joe Oliver
  • Kanada keskpanga juht Stephen Poloz (vasakul) ja endine rahandusminister Joe Oliver Foto: epa
„Meie riigi 150aastase ajaloo jooksul on naised, välja arvatud kuninganna, olnud meie rahakupüüridel esindatud vähesel määral,“ lausus rahandusminister Bill Morneau.
Kanada keskpanga juht Stephen Poloz märkis, et kandidaate, kelle pildi uuele kupüürile võiks panna, saab esitada 15. aprillini. Kandidaatidena lähevad arvesse Kanadas sündinud või naturalisatsiooni korras kanadalaseks saanud isikud. Samuti peab otsitav „ikooniline naine“ olema surnud vähemalt 25 aastat ning tegemist ei või olla väljamõeldud tegelasega.
„Uue rahatähega austame Kanada naiste saavutusi ning tahame inspireerida tulevasi põlvkondi uurima ja õppima, missuguste saavutustega naised on hakkama saanud,“ lisas Poloz.
„Ikoonilise naise“ pildiga kupüür peaks käibesse jõudma 2018. aastal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele