Tallinna Kaubamaja teatas, et sulgeb järk-järgult aastaid kahjumit näidanud jalatsiäri füüsilised poed ning jääb jalanõusid edasi müüma e-kanalites. Jalatsiäride segment pole aasta baasil kasumisse jõudnud vähemalt viimased 10 aastat.
TKM Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp ütles otsust kommenteerides, et jalatsiäris olid keerulised ajad juba enne COVID-19 kriisi, mille tõttu omakorda veel kaks kevadhooaega kaubanduse sulgemiste tõttu märkimisväärselt kannatas. „Klientide ostueelistused on selgelt muutunud klassikalisest kingast sportlikuma jalatsi suunas ning konkurents selles äris seetõttu eriti tihe. Olime mõnda aega valikute ees, kas jõuliselt strateegiat muuta või kahjumlik ärisuund lõpetada,“ lisas Puusepp.
Tallinna Kaubamaja Grupi värsked tulemused näitavad, et börsifirmat vedas teises kvartalis eriti hästi autokaubandus, kuid suurt rahulolu tõi juhtkonnale ka kaubamajade segmendi müügitulu taastumine.
Vanas Euroopas tavaline firmade ja muu vara põlvest põlve pärandamine on eestlaste jaoks uus teema. Meil siin on alles esimene põlvkond varavahetuseks ettevalmistusi tegemas.