Autoajakirjanik Karl-Eduard Salumäe käis sõitmas Eestis esindused avanud Hiina autodega BYD. Ta tõdes, et endale ta Hiina autot ostma ei hakka.
- Hiina autotootja BYD avas Tallinnas ja Tartus oma esimesed esindused. Pilt on illustreeriv. Foto: IMAGO/Scanpix
Salumäe rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et on enda jaoks lihtsalt välistanud ettevõtteid, kes talle suhtumise või käitumise poolest ei meeldi. Näiteks toidutootjad, kes toodavad jätkuvalt Venemaale. Sama kehtib ka autotootjate kohta ning Hiina päritolu on üks põhjustest, miks autoajakirjanik idamaist sõidukit endale ei soeta.
Samuti ei kipu Salumäe Hiina autot ostma nende küsitava kvaliteedi pärast. Ta selgitas, et Hiina autodel, mitte ainult BYD-l, on mitmeid anomaaliad ja veidrat käitumist. “Hiinlastega seda pulli ja vilet näeb rohkem,“ ütles Salumäe.
Autoajakirjanik rääkis veel, kuidas BYD autoga sõidukogemus oli, mis selle aja jooksul valesti läks ning mis riskid kaasnevad Hiina autodega.
Vestles Mai Kroonmäe.
Autoajakirjanik: mina Hiina autot ei ostaks
Seotud lood
Müüjad meelitavad ostjaid uute võtetega
Terendav mootorsõidukimaks on toonud sügiskuudel erakordselt suure arvu autode registreerimisi. Vaiksemal uuel aastal võib turu mootorit käimas hoida automaksust poole kompenseerimine.
Sellal kui USA ja Euroopa soovivad kaitsetollidega Hiina autotootjad välja tõrjuda, on viimased võtnud sihikule hoopis suurema ala: kogu ülejäänud maailma.
Konkurentsiamet alustas järelevalvemenetlust AllePal OÜ kohta, et kontrollida auto24.ee portaali tegevust ja teenuste tingimuste vastavust konkurentsireeglitele sõidukitega seotud müügikuulutuste vahendamise teenuse turul.
Jaanuari algusest saab sõita Tallinnast rongiga Vilniusse – kahe ümberistumise ja kümne tunniga. Elroni juht Lauri Betlem tõdes, et tänu riikide koostööle saavad kasu kõige enam Lõuna-Eesti inimesed, kelle liikumisvõimalused märgatavalt paranevad.
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.