Kuuevarbalise beebi foto reklaamis tekitas palju küsimusi
Soome Nordea pangagrupi reklaamis möödunud nädalavahetusel avaldatud kuuevarbalise beebi foto tekitas inimestes küsimusi, kas tegu on tehisintellekti loodud fotoga.
Panga kommunikatsioonidirektor Riikka Taivassalo sõnul valiti kuulutuses kasutatud pilt selle põhjal, et sellel oleks rahulik, magav beebi, mis sobib hästi kuulutuse sõnumiga, kirjutas Helsingin Sanomat. Kuulutus andis teada, et selles peres magab kodulaen kõige paremini.
Igas valdkonnas on midagi, milles tehisintellekt on suuteline revolutsiooni tegema, aga ikka peab keegi tema järele vaatama ja faktikontrolli tegema, ütleb terve elu IT alal töötanud Katie King.
Veidike vandenõuline surnud interneti teooria selgitab ja eeldab, et tehisintellekt ja robotite loodud sisu maht on ületanud päris inimeste loodud sisu mahu internetis.
Tehisintellekti ja automaatika arengut jälgides võime olla tulevikus tunnistajaks asjaolule, et inimeste põhiliseks tööülesandeks on üksteise lõbustamine, rääkis spordibioloog ja visionäär Kristjan Port.
Aasta erasektori turundusteo tiitli pälvinud Pakendikeskuse ja reklaamiagentuuri Tabasco koostöös tehtud humoorikad reklaamikampaaniad on jõudnud ilmselt iga Eesti inimeseni ning toonud Pakendikeskusele ka äriedu.
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.