Kui esisots Indrek Saar „Õnne 13s“ äkki jälle välja ilmus ja SDE kampaaniavankri ette rakendatud Tammsaaret tsiteeris, siis ütles Saar, et ega tema stsenaariumi ei kirjuta. Siis ütles Saar seda veel ja viimaks veel üks kord.
- Reklaam Pärnu Postimehes. Foto: PPM
Tänases Pärnu Postimehes ilmus valimisreklaam, nagu loo juures näha. Ei noh, muidugi ei mõtle Saar erakonna reklaame välja. Ta lihtsalt esineb seal vanainimeste hoolduskeskuses koos oma naise, näitleja Ülle Lichtfeldtiga ning räägib Õnne tänava elust ja päris elust (loe: valimistest). Räimerahvaks kutsutud õnnetänavalased ja nende tegemiste teleekraanilt jälgijad on ju täpipealt sotsiaaldemokraatide elektoraat.
Sotsid on peale surnud kirjanike ebaõnnestunud kasutamise muidu silma paistnud erakordselt paindliku ja kiire reageerimisega kampaanias. Pruukis vaid Janek Mäggil öelda, et sotsid on juba valimised võitnud – eelkõige mõttes, et lubadused kisuvad paduvasakule kõigil parteidel – kui sotside kampaaniameistrid paiskasid välja reklaami, mis soovitas valida originaali (st sotse), mitte koopiad (teisi parteisid).
Teiseks on sotsid eesliinil poliitikute eraelu lettipaiskamisega kampaania nimel. Justiitsminister Andres Anvelt demonstreeris hiljuti seltskonnaajakirjanduses 20 kilo võrra paremat vormi ning pildid tõendasid, et tegemist on olnud perekondliku ettevõtmisega. Selles küll midagi unikaalset pole, kuigi mitmekümnest ülekilost vabanemine on muidugi tubli saavutus.
Aga ülekaalulisi sotse olekski ju raske tõsiselt võtta. Punane roos rinnas eeldab pigem lahjasid põski. :)
Seotud lood
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele