• OMX Baltic0,56%286,53
  • OMX Riga0,22%878,03
  • OMX Tallinn0,65%1 812,39
  • OMX Vilnius0,19%1 123,39
  • S&P 5000,88%6 049,24
  • DOW 301,24%44 025,81
  • Nasdaq 0,64%19 756,78
  • FTSE 1000,33%8 548,29
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,5
  • OMX Baltic0,56%286,53
  • OMX Riga0,22%878,03
  • OMX Tallinn0,65%1 812,39
  • OMX Vilnius0,19%1 123,39
  • S&P 5000,88%6 049,24
  • DOW 301,24%44 025,81
  • Nasdaq 0,64%19 756,78
  • FTSE 1000,33%8 548,29
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,5
  • 02.07.16, 10:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Füüsiline pood jääb ellu

Füüsilised kauplused ei kao kuhugi ning kliendid külastavad neid jätkuvalt, kirjutab Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa.
Füüsilise kaupluse suurim eelis on vana hea kohene rahuldustunne, leiab Kristjan Hiiemaa.
  • Füüsilise kaupluse suurim eelis on vana hea kohene rahuldustunne, leiab Kristjan Hiiemaa. Foto: Eiko Kink
Tarbijatena tahame parimat: mugavust, järjekordade puudumist ja kauba kiiret kättesaamist. Tahame, et tehnoloogia kohanduks meie vajadustega ja täiendaks neid, mitte ei piiraks. See on tõepoolest raske ülesanne, mis annab alust arvata, et füüsilised kauplused, mis on olnud olemas ligikaudu tuhat aastat, ei kao kunagi ja jäävad püsima ka järgmised 1000 aastat.
Füüsilise kaupluse suurim eelis on vana hea kohene rahuldustunne. Mitte miski, isegi ostu kulleriga saatmine, ei saa vastu sellele erutustundele, mida tekitab poodiminek ja kena aksessuaari ostmine ning sellega terve maailma ees eputamine. See on samasugune tunne, nagu lapsepõlves kuumal suvepäeval jäätist limpsides.
Teiseks ei saa alahinnata kindlat teadmist, et näiteks rõivaese, millega te poest lahkute, istub hästi ja näeb hea välja. Kõikide kaubamärkide suurusnumbrid on erinevad. Ma ei hakkagi kokku lugema kordi, kui pidin oma raha eest kauba tagasi saatma ja ootama uue tellimuse saabumist, kui ma muidugi üldse otsustasin samalt kaupmehelt uuesti tellida. Kui kõike seda arvesse võtta, siis kulutate kaupa tellides ja tagasi saates ilmselt lõppkokkuvõttes rohkem raha kui jaekaupluses.
Lõpuks on meil kodanikuna kohustus toetada kohalikke ettevõtteid. Loomulikult peavad ka suured kaubamärgid pinnal püsima, kuid mis pakuks veel suuremat rõõmu, kui teadmine, et toetate oma tuttavat või sõbralikku naabrit tema unistuste elluviimisel ja toote tema perele leiva lauale.
Allikas: kaubandus.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 15:26
Ettevõtte ostu-müügitehingu kaalukeeleks saab üks kindel raport
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele