• OMX Baltic0,69%288,5
  • OMX Riga−0,29%875,47
  • OMX Tallinn0,77%1 826,43
  • OMX Vilnius−0,08%1 122,48
  • S&P 5000,00%6 049,24
  • DOW 300,00%44 025,81
  • Nasdaq 0,64%19 756,78
  • FTSE 1000,15%8 561,34
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,04
  • OMX Baltic0,69%288,5
  • OMX Riga−0,29%875,47
  • OMX Tallinn0,77%1 826,43
  • OMX Vilnius−0,08%1 122,48
  • S&P 5000,00%6 049,24
  • DOW 300,00%44 025,81
  • Nasdaq 0,64%19 756,78
  • FTSE 1000,15%8 561,34
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,04
  • 21.06.19, 15:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valdo Kalm: ummikute asemel sujuv liiklus ja puhtam linnaõhk Reidi teel

Reidi tee suurema läbilaskevõimega lahendus, mis on ristmikel laiem ja vähendab pudelikaelu, on kõigi huvides, kirjutab Tallinna Sadama juhatuse esimees Valdo Kalm.
Valdo Kalm.
  • Valdo Kalm. Foto: Andras Kralla
Tallinn on tõusnud Läänemere piirkonna üheks suurimaks turismi ja kaubatransiidi keskuseks. Kuid kõige hea juures tähendab see täna linnakodanikule ja ka meie külalistele kindlatel kellaaegadel liikluses suuri probleeme. Tallinna Sadam on koostöös laevafirmadega suunanud osa seni kesklinna Vanasadamas sildunud ro-ro-laevu ja kaupa Muugale, kuid endiselt on ka Vanasadam suureks transiitliikluse sõlmpunktiks.
Vanasadama kui Tallinna olulisema väravaga, mida läbib igal aastal üle 10 miljoni inimese ja 1,8 miljoni sõiduki, puudub endiselt tänapäevane ühendus nii kesklinna kui ka äsja laienenud Tallinna ringteega. Nii merereisija, kaubavedaja kui ka linnakodaniku vaates on kindlasti eelistatum suurema läbilaskevõimega lahendus, st spetsialistide poolt pakutud ristmikel laiemat ja pudelikaelu vältivat Reidi teed.
Loomulikult tuleb iga sarnase magistraali või suurema taristuobjekti rajamisel leida optimaalne tasakaal linnalise ja majandusarengu ning elukeskkonna vahel. Olen veendunud, et Reidi tee valmides saavad selle ümbruses mugavalt liigelda nii vankriga lapsevanemad, koeraomanikud oma neljajalgsete sõpradega kui ka harrastussportlased.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.01.25, 08:00
Heldur Meerits: koolide edetabelid on kuritegelikud
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele