• OMX Baltic−0,58%296,01
  • OMX Riga0,25%864,55
  • OMX Tallinn−0,43%1 947,36
  • OMX Vilnius−0,08%1 142,42
  • S&P 5002,51%5 287,76
  • DOW 302,66%39 186,98
  • Nasdaq 2,71%16 300,42
  • FTSE 1000,64%8 328,6
  • Nikkei 2251,72%34 808,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,96
  • OMX Baltic−0,58%296,01
  • OMX Riga0,25%864,55
  • OMX Tallinn−0,43%1 947,36
  • OMX Vilnius−0,08%1 142,42
  • S&P 5002,51%5 287,76
  • DOW 302,66%39 186,98
  • Nasdaq 2,71%16 300,42
  • FTSE 1000,64%8 328,6
  • Nikkei 2251,72%34 808,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,96
  • 18.07.19, 12:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Joel Volkov: reklaamipiiranguid tuleb leevendada

Kuigi esialgu on raske täpselt mõista, mida riik kiirlaenufirmade reklaamipiiranguid tühistades leevendab, on kehtiv reklaamiseadus igas mõttes ajast ja arust ning tuleks üle vaadata, kirjutab reklaamiagentuuri Tank partner ja loovjuht Joel Volkov.
Joel Volkov.
  • Joel Volkov.
  • Foto: Maris Ojasuu
Aga alustagem sellest, et reklaam on vaba demokraatliku ja kapitalil põhineva maailma üks olulistest hääletorudest – tänaseks läbi oma erinevate vormide maailma kõige suurem äri. See ei oleks seda, kui tegemist oleks millegagi, mis oleks ebavajalik, ebaeetiline või väär. Reklaam on tarbijate jaoks majakas, mis suunab neid elujõulisemate ja argumenteeritumate lahenduste poole. Jah, kahtlemata on olemas ka reklaami valdkonnas mitmesuguseid šarlatane ja miraaže – kus neid poleks?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.04.25, 09:39
Televent tippsündmuseni on jäänud loetud päevad
Juba selle kuu lõpus, 24. aprillil vallutab Tallinna Kultuurikatla IT-valdkonna tippe koondav sündmus Televent.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele