Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tiina Sillaste: strateegiast IT pilguga. Ja mitte ainult
Tarbijate eelistused ja vajadused muutuvad tehnoloogia arenedes pidevalt, ellu jäävad ettevõtted, kes oskavad ja tahavad muutuda, kirjutab Bauhof Groupi IT-juht Tiina Sillaste.
Ostlemine kolib järjest enam e-keskkondadesse. Lisaks klassikalisele e-poele on ostukanaliteks saanud ka sotsiaalmeedia rakendused. Ennustatakse, et aastaks 2040. tehakse 95% oste e-kanalite kaudu.
“Inimesed omavad põhjalikku ülevaadet sellest, mitu sammu nad päeva jooksul on teinud ja kui palju kaloreid kulutanud – aga kui küsida pealtnäha lihtsaid küsimusi ettevõtte andmete, süsteemide ja logide kohta, siis ollakse omadega ummikus,” möönab kodumaise ettevõtte ByteLife juht Janek Gridin murelikult.